In deze editie komen de volgende onderwerpen aan bod:
- CareVisie: met hart en zorg voor wie hier het verschil komt maken
- Eierhandel Van Zetten verhuist naar Medel: Klaar voor de toekomst
- ING klant in beeld: Mobiliteitscentrum De Beijer houdt de regio in beweging
- Miljoenennota: Houdbaarheid lastig te voorspellen
- Flipped ziet leren als de sleutel tot werkplezier en groei
- Column Spring Effect: Mijn grootste vergaderfrustratie
- 25 jaar Marc van Laere Producties
- Vue-bioscoop in Van der Valk Gorinchem brengt zakelijke markt op ideeën
- Wie alles onder controle heeft, verliest vaak wat telt
- SEO zoals je het kende werkt niet meer, zo blijf je toch zichtbaar in 2025
- Column LinkLeads
- Digitale vernieuwing als motor voor Rivierenland
- Michelinsterren 2025
- Musthaves
- Boyz & Beans: de transparante partner voor koffiedrinkend Nederland
- NonVerbaaltje: De kracht van taal zonder woorden
- Column The LiveLab Company
- Hegeman Bouw Partners B.V. & Hegeman Bouw Civiel B.V. vernieuwen haar documenten




